Begravning snart..

Hej hej!
Ska snart på begravning :( inget man längtar till .. :( Men men, de e sånt man måste göra i bland.. :(
Fick vara ledig från skolan :) Och imorse stack jag med mamma till stallet vid 8 tiden :) jag red Benjamin som var räser pigg idag.. fick sitta och hålla i han och i vanliga fall får jag sitta och skänkla på han... han har nog slått i huet ngnstans.. sen när jag kom in i stallet igen hade mamma redan mockat alla boxar och tagit hö & vatten :) så sen var de bara att åka hem igen.. :) så ska snart göra vid mig..
Imorgon ska jag evntuellt hoppa chrissan i åstorp på pay and jump :) hade tänkt hoppa 90 & 1 m med henne :) ska ha med mig Benjamin oxå och hoppa en 50 klass med han :) så ja.. en annings mkt att göra denna veckan.. :P
litet kort inlägg..
chrissan hos Jenny i somras :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till kram

2011-12-14 @ 18:13:03
Postat av: Isabelle

Har Eisengarten fått sålt chrissan eller lånar ni den bara? =)

2011-12-14 @ 18:39:44
URL: http://eventingbyisabelle.blogg.se/
Postat av: Anna

hur gick det för våran bene från vårt stall? Mvh Anna

2011-12-20 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0