Ekebooo!

Hejsan!
på söndag är de ekebo.. :D ska dit med Cajsa :D hon är helt underbar! :D tkr faktiskt ni ska kolla hennes blogg.. www.cajsajohansson.webblogg.se :) <3
om 2 dagar är de julafton! :D längtar som f*n! (a'
imorgon åker benjamin hem igen .. blir vi av med han .. skönt! :D
ska fota han som tusan imorgon så ni får lite bilder på han :D
var ju på Väla idag och 70 11 tusen andra affärer oxå ;) men på väla köpte jag :
1 linne
1 mag tröja
1 par skor
julklapp till hannah, vivi, och coco & mamma
en mascara
ett nytt objektiv
ni kan få bilder på allt utom mascaran och julklapparna. för mascaran har jag slått in till mig själv ;P haha ;)
idag blev de bara mocka i stallet v a så trött idag, efter att har gått i super många affärer.. men men.. sen stack vi in till ulla för att ge henne sin julklapp. :) sen bjöd hon på julmust och lussebulle så de blev att vi blev där ett tag. sen körde vi hem och nu sitter jag är och pratar med Bästaste Ici på skype! :D och hon ska snart komma och sova här! :D älskar min underbara vän!
men jag tkr att alla ska adda mig på skype: nellybengtsson99 ;) <3
objektivet är ett sigma 70-300 mm och de är grymt bra! :D fick prova de i stallet! ;P
ett linne jag köpte :)
mag tröjan :)
skorna, som är sjukt älskade! älskar verkligen dem! ;D
Söta benne! tänkte att vici sulle fota lite imorgon när jag rider han innan han åker :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

det är du som är underbar gumman:)<33

2011-12-23 @ 00:29:44
URL: http://cajsajohansson.webblogg.se/
Postat av: madelene friberg

skorna ser sjukt små ut ;o

2011-12-23 @ 10:14:28
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0