Hemma Igen! :D

Hej!
Hemma igen efter en super dag i Gråmanstorp!:D Kom hem med 3 rosetter :D
Hästarna va super fina!
Lilly LB+5:
Va super fin och hoppa uppåt och inte frammåt! men ett ner i omhoppningen hade jag inte fått de ner så hade jag blivit 2:a :D
Musse LB+5:
Va super fin men ngt strak :) sen till kombinationen så fick han ett stopp pga ryttar fel! resten hoppa han super fiint! :D
Lilly LA:
Kändes hur fint som helst! hon va dock lite strak men de gick! hon kom till omhopnningen och ja va den första som kom dit. Sen till sista hindret fick jag för lite fart när jag vände upp henne och då trilla där en bom :( Men de räckte till en 1:A plats! :D Helt underbart! Kändes oxå rätt så bra att stå längst upp på prispallen! :D
Musse LA:
Han va hur fin som helst! går inte att beskriva! Han gjorde en toppen nolla iaf! och han hoppar hinderna som om de va 130 cm, hahah ;) Denna ponny kmr gå hur långt som helst! ;D ♥
Ska gå och duscha aen gå och lägga mig! känner mig rätt så trött efter denna helgen! :) Sen blir de väll kolla llite på film tror jag ;) ♥
Musse..

Kommentarer
Postat av: Louice

grattis till vinsten :)

2011-12-04 @ 18:37:22
URL: http://othello.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis lilla Nelly till fina placeringar!! Kram Anna

2011-12-05 @ 12:56:16
URL: http://bosse1.bloggo.nu
Postat av: madelene friberg

Grattis, blev bloggen bra? :)

2011-12-05 @ 19:55:27
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0