Resultat!

Hej!
Resultat för dagen :)
Zigge LC+5:
Va super fin och jag kunde verkligen ha han samlad och fin men.. han tog chansen när han va så lugn, han bjöd super fint men sen la han in niten.. :/ blev sur först men sen tänkte jag efter och han hoppa resten av banan skit fiint! :D
Musse LC:
Han var riktigt fiin! Nolla och gjorde en super runda! och de blev en 6:e plats för oss :) Han e bääst! :D
Musse LC+5:
Han va sjuuk fin! fick ett ner i omhoppningen för jag svängde han i luften, men han va så sjukt fiin! :D <3
Laddar om in för imorgon och då ska jag ha med mig Musse & Lilly och båda ska hoppa LB+5 & LA :D <3
Och förresten så va Zigge med i NST! Hahahah ;) Där va typ en gubbe som fotade han när jag va på väg ner till framridningen och sen fråga han mamma om vad jag hette och sånt och sen kom de ut på NST! :D <3 Hahah ;)
Zigge i NST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0