Sjuuk :(

hej!
Sjuk igen! Har inte varit i skolan denna veckan..
Igår va jag och träna med Musse :) Han gick super bra! helt underbar har han blivit! ;D Blev ett toppen pass innan han gick på vintervila! Så nu har Musse & Lilly vintervila i 2 veckor. :) Håller igång Zigge ett tag till innan han ska få ngn veckas vila.. ;) Blev att jag fick ha kvar Benne i 2 veckor till.. dem vill att han ska kunna hoppa bättre, och han kan verkligen INTE hoppa.. men men, får väll göra ett försök.. Rätt skönt att jag fick rn extra häst medan dem andra vilar.. :)
Ska kanske få hem en problem ponny.. Dem skänker bort den, och vi sa att vi kunde ta den efter benne har åkt. e en liten b-poony på 1.26 cm och har tydligen blivi bak skygg och rädd. så vi ska ta hem den och se om de går. går de inte så skjuter vi den. får den ja bra då säljer vi den och kännar in dem pengarna!
Idag ska jag vila .ite till sen ska jag försöka dra ig ypp till stallet och rida Zigge man! :D <3
Musse LC Ödåkra i somras :)
Lilly LA i åstorp i somras, super fin bild på henne! :D
Zigge LA Flyinge, :)
Har inga bilder på Benne :(
/ Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0