dagens ridpass.. :)

tjenare! red rickie och siarl idag :D
 
rickie: va så sjukt fin så de finns inte asså!! jisses! släpptte och va riktigt låg! va ska jag mer säga om han , hmm... UNDERBAR!
 
bästa bästa ponny! <3<3
 
Siarl: va CP!! hemsk va han! hans huvud asså.. de e uppe och nere och över allt.. sen börjar han bara att studsa..... de sluta med att mamma red han som faktiskt gick bra! skönt att de funka... men hon sa de att han kanske har fel på tänderna. s vi ska rida han på ahck några ggr sen får vi se hur de går, och slutar han så e de ju tänderna, så att då får vi åka iväg och fixa dem t han :)
 
 
nu sitter jag här i sängen och äter ett äpple :) mums (;
 
och jag har precis inset aqtt de funkar inte med kategorierna... eftersom jag rider så många hästar om dagen så blir de3 så jobbigt att skriva så många inlägg om varje häst liksom :/ så jag skiter i dem! bara så ni vet! :)
 
cyaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0