förlåt!

förlåt jätte mkt. men kuk appen som jag har döpt den t. en funkar ALDRIG! får sinne! och sen har jag inte jätte mkt tid t datan :/ så dfr blir de så här ibland :/
 
 
igår!:
hovis kom och gjorde vid rickies fötter. han får gå utan skor nu i 3 veckor, för dem i holland har skott han jätte konstigt... så han klippte väl av 3 cm på hans fötter.. ajaj :/
 
sen tog vi in siarl och musse för ridning! musse va bråkig och ville inte som jag ville.. men sen fick mamma ta han och ta igenom skänklarna ORDENTILGT! och då red jag siarl, som gick super bra! tills jag skulle hoppa ett hinder då vi missförstod varandra, och jag fick en nock. så idag har jag en blå haka ;) haha. josse kom inte igår så hon kmr idag istället :)
 
sen sack jag och mamam och åt fetto mat. sibylla ;) sen körde vi t perstorp och red sparky, som gick såååå bra! shit va fin han va :) tog 2-3 språng och han bara älska de! HÄRLIGT! :D
 
sen körde vi hem och söv ;)
 
idag vid halv 4 sticker jag upp t stallet och tar in rickie och siarl, josse kmr och rider siarl och sen efter de rider jag rickie. och sen ta in några hästar sen sticker jag hem igen :) och sen blir de väl att sega sig lite sen söva igen
;) mkt sövande ;) hahah ! :D
 
 
där fick ni gårdagen och dagens plan :)
 
så, cyaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0