go kväll!

dagen har varit SEG! har inte gjort ett skit.. jo va ute och sola i 10 min sen va de tråkigt -.-'
 
kom hem från stallet för typ 1 timme sen, jag och teff gjorde lite och käka och nu chillar vi bara :)
 
jag red musse i stallet! och han gick helt otroligt AZUM! låg och bråg inte alls! hoppa kombinationen 1 gång på 110 efttersom han eventuellt ska hoppa de t helgen i båstad :) känns riktigt bra tills dess! :D
 
har inte så mkt mer att säga mer än att uppdateringen har varit urkass pga mitt tråkiga liv... :/ aja..
ni får komma med lite förslag om VAD jag ska blogga om! hade uderlättat lite :P för de ser typ lika dant ut varje dag :/ så ska de inte va..!
 
aja, ni får ha de så bra! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0