morning bloggläsare!

tjenare! min dag idag e fullspäckad! full rulle hela tiden. fast jag håller paus t middag ungefär sen kör dagen igång ORDENTLIGT!
 
vid middag kmr hovis och ska sko rickie. efter de ska jag rida musse och senare kmr josse och ska rida siarl. sen ska jag t perstorp och rida sparky en gång t innan tävlingen. de kmr säkert gå super! sen efter de ska jag t min mobro och fika och kolla på hans nya hus, woopwoop! ;)
 
hasr nästan precis varit nere och ätit frulle :) gott!
 
 
jag funderar på att byta t bloggplatsen. se om deras app håller på att cpa sig lika mkt som blogg.se´s. den e semst!!
 
men nu ska vici göra en header t mig som jag kan ha på...... bloggplatsen! ;)
 
cyaa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0