morning!

yesyes, vakna typ för 1 timme sen för att mamma väckte mig av att hon skulle köra och jobba.. :/ sen kunde jag inte somna igen :/ menmen.. ligger och kollar film och myser med katten nu :) steff kmr nog senare ikväll :) mys <3 ni kan även checka hennes blogg! www.stefeniethyren.blogg.se :) riktigt fin tjej <3
 
senasre ikväll blir de stallet ska bara rida musse :) lite lite med hästar kanske ;) haha :P
 
och min helt otäcka pappa har köpt en iphone 4s, vadå avundsjuk! han har en doro idag som han knappt redar av.. och han ska ha en iphone 4s :O jävla gubbe... -.-' och min iphone som knappt funkar ska jag få ha.. jag hade ju kunnat få hans istället ;) och jag vet inte om han har köpt en t buster med.. har han de då jävlar... tar jag hans ;P haha (;
 
har inte så mkt mer att skriva, så ja..
 
cyaa <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0