uppdateringen :/

uppdateringen har varit kass,... idag med </3 men idag har jag en anledning! ngn idiot har hackat våra datorer och internet och sånt. så dem har stått på "sannering" idag :P haha ;)
 
kom hem från stallet precis, med ett STORT leende på läpparna! :D UNDERBARA RICKIE!!! behöver jag säga mer? :O
rickie har gjort ett så stort framsteg så de finnns inte!! från att inte kunna så jätte mkt, kunde böja lite på naken. nu går han i LÅG form och e super avslappnad, går på tygel i alla gångarter och gör 2-3 steg sidförande, de har han lärt sig på ca 3 ggr! :O vadå lättlärd? jag haar nog inte sagt att han bara e 5 år och kom t sverige i juni, han är import från holland :) riktig snygging!! :D
 
 mamma red siarl ORDENTLIGT kan man lugnt säga! han har ju varit studsig och lite sånt smått, men när hon va färdig gick som en dröm! shit va man kan göra på så lite tid! :O
 
mamma red ÄVEN fisken. som har trotsat ngt så extremt. men jag och mamma har nog kommit på anledningen till de. han har växt ca 3 cm på 1,5 månad. de e JÄTTE mkt!! men han har blivit så mkt grövre och mognat, han e ingen bäbis längre! iaf, han funka rätt bra efter 1 timmes pass ;) han gick SÅÅÅ fint på slutet! så de ska va :D
 
 
idag har min moster varit här med sin lille son, Alexander. så sjukt jävla söt unge! jisses!  och där på kom min mobro pierre. ;) han gjorde korvstroganoff och ris t oss xd han e typ 22 år :P haha. gott blev de iaf! han gjorde de om han fick ha min data xD haha ;)
 
jag har inte så mkt mer att säga. de e vad min dag haar bestått av  ;) haha
 
cyaa <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Thyrén

vadå lika på bild nummer två? (inget illa menat!) ;]

2012-08-15 @ 09:47:02
URL: http://troolleem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0